Połączenie terminów franczyza ubrania i biznes nie jest niczym nowym. Coraz więcej osób decyduje się na założenie biznesu w tym modelu i okazuje się to być strzałem w dziesiątkę w ich lokalnej okolicy. Szukasz pomysłu na siebie? Interesuje cię nieco franczyza ubraniowa i chcesz sprawdzić czy taki biznes wypali również w twojej okolicy? Jesteś we właściwym miejscu. Sprawdź, co powinieneś wiedzieć na ten temat i od czego zacząć swoją przygodę w świecie mody.

Franczyza – czym jest i co należy wiedzieć na jej temat?

Na wstępie warto powiedzieć co nieco na temat samej franczyzy. Termin franczyza jest dość znany, jednak w większości kojarzy nam się z dużymi restauracjami typu fast food. W biznesie franczyzowym jednak możemy sprzedawać o wiele więcej towarów oraz usług niż tylko artykuły spożywcze. Franczyza opiera się na współpracy dwóch niezależnych od siebie podmiotów gospodarczych. Podmioty te połączone są przy pomocy umowy franczyzowej, gdzie dokładnie opisane są prawa i obowiązki każdej z nich.

Franczyza ubraniowa – jak możesz zacząć sprzedawać znane marki w Twoim mieście

Jeśli jednak dokładnie wiesz co chciałbyś sprzedawać w swoim sklepie franczyzowym oraz już nawet wiesz jaka marka cię naprawdę interesuje, koniecznie dowiedz się jak wystartować z takim biznesem. Przede wszystkim musisz nawiązać współpracę z agencją, która w twoim kraju ma prawa do udzielenia licencji na sprzedaż odzieży od danego producenta.

Zalety prowadzenia sklepu franczyzowego w twoim mieście:

  1. Know – how od profesjonalistów. Nie musisz dokładnie znać się na tym biznesie. Doświadczony franczyzodawca podzieli się swoją wiedzą oraz będzie wsparciem na każdym etapie prowadzenia biznesu.

  2. Własny biznes bez doświadczenia. Chcesz iść na swoje, ale boisz się rzucać na głęboką wodę ze względu na brak doświadczenia? Franczyza może rozwiązać ten problem.

  3. Klienci znają i kochają twoją markę. Pracujesz ze znaną marką, dlatego twoje działania marketingowe na samym początku są mocno ułatwione.